Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Srdce naruby

Povídka ze sbírky Rozcestí ve tmě.

Je už půl páté a on nikde. Kde se mohl tak zdržet? To si myslí, že na něho budu celý život jen čekat? A ani nezavolá! Před hodinou mi poslal zprávu, že už ta porada končí, to se tedy nemusel namáhat. Kdyby porada skončila, musel by být už dávno doma. Co se mu asi stalo? Co by se mu stalo, určitě je zase s ní. S ní! S tou mrchou, co za ní pořád chodí! Jako by nestačilo, že si posílají esemesky. Moc dobře o tom vím, že to dělají. Pokaždé se tak provinile tváří, když drží telefon v ruce. A všechny došlé zprávy hned maže. Snaží se být nenápadný, chce to skrývat, ale přede mnou nic neutají. Nic! Hned jak přijde, podívám se mu do kapes. Tak jsem ho už jednou odhalila. Tentokrát se mi to třeba podaří zas a už se nebude tvářit jako neviňátko. Zamávám mu před očima účtem z květinářství nebo kondomem – ne, to bolí, takhle nemůžu přemýšlet. Možná k sobě mají blízko, ale tohle ne. Tohle by mi neudělal. Ne podruhé. To ona! Ona za to může! Svádí ho! Však vím, jak to je. Stačí jen pár správných slov, doteků a chlapi jsou hned celí paf. Nevěrníci! Kolik takových jsem měla v posteli, než jsem se vdala! A ona? Je rozvedená, sama a nezáleží jí na tom, komu svým chováním ublíží, nestydí se za svou promiskuitu. Klidně bude chlapy střídat jako ponožky, klidně před nima roztáhne nohy a bude úmyslně co nejvulgárnější a jim se to bude líbit, pitomcům, jsou tak průhlední! I on! Nechá se, zpitomí, bude se za ní táhnout jako pes za hárající fenou! Už je zase o deset minut víc. Zavolám mu! Ne! To už jsem dělala. Zavolám jí! Ano! To je ono! Její číslo přece mám, znám ho zpaměti, tak často na něj musím myslet, tak často se snažím vytušit, jestli to je ono, které vyťukává na své klávesnici! Už to zvoní. Snad to zvedne. Zeptám se jí přímo. Žádné okolky, to ji překvapí. Hmm. Je ještě pitomější, než jsem si myslela. Zapírá ho. Zapírá, že by u ní někdy byl. Copak si vážně myslí, že jsem tak naivní? Že do ní nevidím? Ale ať si trhne, všechno jí to povím pěkně od srdce, že je to děvka a tahá se s tátou od dvou dětí, měla by se stydět! No a co, že mi s tím práskla? Aspoň vím, že to má účinek. Naštvala se! Chachá! Alespoň nejsem sama, kdo má špatnou náladu, dobře jí tak! Pomsta bude ještě sladší, jestli ho okamžitě nepošle domů. To teprve uvidí, co jí udělám! To si za rámeček nedá! A vlastně, co bych čekala? Udělám to hned. Připojím se na internet a... Chachacha! Chce cizí chlapy? No dobře, tak je bude mít! Není nic snazšího. Pěkně dáme inzerátek, vložíme telefonní číslo, paráda. Najde se konečně někdo, kdo mě uspokojí? To je na ní jak ušitý! Chacha! Perfektní! Dokonalé! Ááách, takhle báječně jsem se už dlouho necítila. Teď se bude potit ona a já hodím nohy na stůl a budu se jen smát a smát. Už nikdy mi nesáhne na mýho chlapa, nikdy! Bude se mě bát! Bude mě prosit! A jeho bude nenávidět! To je úžasný pocit! Proč mě to nenapadlo dřív? Měla jsem to udělat dávno, nevím, proč jsem se zdržovala těmi pitomými dopisy. To k ničemu nebylo. Roztrhala je a zapomněla na ně. Na tohle ale nezapomene! Na tohle ne! A když bude třeba, ještě přitvrdím, zveřejním celou její adresu, bude mít doma všechny nadržený ptáky z celý republiky!

„Kamilo!? Jsi doma?“

Tak hurá! Účinkuje to! Já věděla, že nakluše hned, jak zavolám. Neříkala jsem to? „Ahoj, miláčku!“

„Ahoj! No ne, ty máš dneska výbornou náladu! Vyhrála jsi v loterii nebo co? Ale to je jedno, hlavně že se nezlobíš, že jsem se zpozdil. To víš, že nevadí, že jsi volala. Pořád jsem doufal, že to stihnu dřív. Oni šli z tý schůze všichni rovnou na pivo, víš, tak jsem tam musel aspoň na jedno s nima, abych netrhal partu. Ne, nemám účtenku, všechno se to psalo dohromady. Já vím, že to tak nemyslíš. Ty jsi moje roztomilá žárlivá holčička. Ale cením si toho, že i když žárlíš, neděláš mi kdovíjaký scény. Prostě se zeptáš, já ti to vysvětlím a je to. Jsem spokojený muž. Mám doma upravenou, usměvavou ženušku, čisté děti a na kamnech uvařeno. Nemám já se jako Bůh? Nepřeháním, vážně. A navíc jsi úžasně sexy! Cože? Proč myslíš, že je sexy? Aha, tak proto ti vadí, když jí někdy volám. Má to teď, holka, těžký, ale zvládne to. Já vím, jsi hodná, že mi to toleruješ. Vždyť jí také volám jen občas, z přátelské slušnosti. Je to moc milá holka, víš? Ale ty jsi taky moc milá holka! Ne, tak jsem to nemyslel, ty jsi samozřejmě víc než milá holka. Ano, lásko, já si teď na chvíli sednu k televizi, jo? Nevíš, kdy přijdou děti? Vážně? Tak to máme zbytek večera volno, viď? To víš že jo, kočičko, udělám ti to tak, že při orgasmu zboříš barák. Ne, nejsem unavený, proč bych měl být unavený? Ano, sedím u televize, protože jsem v útlumu, ale stačí mi půl hodiny a jsem zase v plné síle! Dobře. Uvař mi něco dobrého.“

Tak v plné síle, jo? Hajzl jeden! On si snad vážně myslí, že mu to všechno žeru! Jasně, že mi to udělá tak, že zbořím barák! Co jiného mu taky zbývá? Přece nepřizná, že už nemůže, protože už to narval do ní! Blbec! Myslí si, jak mě pěkně ovládá! Ale to se mýlí, frajírek! Bude tancovat podle mých not! Všechno si to pěkně odpyká, každý svůj hřích, i ty, na které jen pomyslel. Vrátím mu to! Přísahám, že mu to jednoho dne všechno vrátím!

Autor: Renata Šindelářová | neděle 29.7.2007 18:24 | karma článku: 10,88 | přečteno: 664x
  • Další články autora

Renata Šindelářová

Ze slovinských Alp

Oblíbená destinace s dechberoucími výhledy i prima koupáním. Úžasné hory, které můžete buď pouze obcházet, nebo se odhodlat a pěkně si je vyšlápnout. Lanovek je tu ale poskrovnu, takže pro lenochy to úplně není...

3.7.2023 v 8:43 | Karma: 17,03 | Přečteno: 299x | Diskuse| Fotoblogy

Renata Šindelářová

Reportáž z balónu

Náš plánovaný let horkovzdušným balónem začal třikrát úplně stejně: vachrlatou předpovědí počasí. Protože však většinou existovala minimální šance na zlepšení, nebyl nikdy let preventivně zrušen.

9.8.2022 v 6:28 | Karma: 12,50 | Přečteno: 244x | Diskuse| Cestování

Renata Šindelářová

Chlupaté štěstí

Nekonečný prostor v našem srdci otevírají naši (nejen) chlupatí mazlíčci. Přináší nám do života hodně radosti, která je na konci vykoupená bolestí, ale tak už to holt na světě chodí - jen proto se jich nevzdáme. Milujeme je!

18.7.2022 v 7:00 | Karma: 18,10 | Přečteno: 288x | Diskuse| Fotoblogy

Renata Šindelářová

Svět plný zvířat - zatím

Planeta Země právě prožívá masové vymírání druhů. Jeho příčinou není dramatická událost, ale bezohledná lidská činnost. S láskou k přírodě a úctou k životu děkuji za každý přeživší druh, který to zatím nevzdal.

14.7.2022 v 18:17 | Karma: 13,31 | Přečteno: 177x | Diskuse| Fotoblogy

Renata Šindelářová

Ladím jaro

Do mého ticha, ač nikam nepospíchá, jaro už dýchá... (... a probudilo ve mně touhu složit k pár fotkám haiku)

19.2.2022 v 20:31 | Karma: 14,34 | Přečteno: 174x | Diskuse| Fotoblogy
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Policie pátrá po dezinformátorovi Zítkovi. Nedorazil k soudu

23. dubna 2024  15:54,  aktualizováno  16:34

Policie pátrá po dezinformátorovi Pavlu Zítkovi. V úterý odpoledne o tom informovala na svém webu....

Žalobce žádá pro Limberského a společníky peněžitý trest za vydírání

23. dubna 2024  16:32

Peněžitý trest navrhuje státní zástupce pro čtyři aktéry schůzky v karlovarské kavárně, kterou...

Byla tam snaha mě zpochybnit, řekla Hynková Vrbová u soudu s Cimickým

23. dubna 2024  11:02,  aktualizováno  16:18

Je důležité, aby se na oběti sexuálního násilí nahlíželo jako na ty, kterým se má věřit, ne je...

Na sídlišti v Písku někdo zastřelil ročního psa, majitel se teď bojí o děti

23. dubna 2024  16:15

Neznámý člověk za bílého dne střelil vzduchovkou mladou fenku na zahradě na píseckém sídlišti...

  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 687x
Spisovatelka  (www.literarnistrom.cz), která ráda fotí, sportuje, tančí, medituje, ale úplně nejraději ze všeho se směje.