Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jsem na tom jako níže Jakub! Taky jste mě zlikvidovala smíchem:-)) 50 odstínů černé lineckých koláčků - to je přímo zabiják!:-D:-D

Díky za dodání veselé nálady!

1 0
možnosti
Foto

Pláču smíchy! Výborně! Jakožto "umělec" jsem se v tom našel, moje kulinářství v kuchyni vypadá podobně! ;-D;-D

0 0
možnosti

Taky jsme zdobily s kamarádkou perníčky - otevřely jsme si k tomu pár lahví vína - Svatomartinského. Ve dvě ráno jsme byly nejkreativnější - milovník abstraktního umění by z nás měla radost.;-)

0 0
možnosti

To vůbec není pekařinkami...ale plechem, troubou, elektronikou, která si sama určuje, co jak upeče...VVV

0 0
možnosti
Foto

Já být vámi, dámy, po pár lahvinkách vínka bych si s tím vším ale absolutně žádné problémy nedělal, zvláště pak po zralé vědecké úvaze, co nakonec i z toho na 1. pohled krásného pečiva nakonec bude, že jo??V

0 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 687x
Spisovatelka  (www.literarnistrom.cz), která ráda fotí, sportuje, tančí, medituje, ale úplně nejraději ze všeho se směje.