Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Poprvé mi dělali díru do hlavy v květnu a byl jsem negativní. Ten odběr byl ovšem hrozný viz https://jiriberanek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=750077

A dnes musím jít znovu... Snad tam bude nějaká schopnější sestřička

0 0
možnosti

J77a94n 30D38o36u37š68e24k

2. 11. 2020 17:12

Jo, sám jsem dělal aplikaci pro jednoho klienta pro přihlašování zákazníků na odběry. Je to tak jak popisujete. Posledně jsem nastavoval 3-minutový interval a co mám zprávy, fronty se netvoří a vše jede dle plánu. Jasně, sem tam se někdo dostaví později ale to se řeší za pochodu.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS