Broumovské vyhlídky

23. 05. 2017 8:00:56
Broumovské stěny nejsou sice tak známé jako nedaleké Adršpaško-teplické skály, zaslouží si ale stejnou pozornost. Najdete tu klidné prostředí skal a lesa a cesta bude odměněna nádhernými vyhlídkami jako sladkými cukrátky.

Vycházeli jsme od turistické chaty Hvězda, poblíž poutní barokní Kaple Panny Marie Sněžné.

article_photo

Následovala vyhlídka Skalní divadlo, která mě nejvíce okouzlila svým malebným prostředím. Přestože jsme kvůli hnízdění sokola stěhovavého neviděli všechna zdejší přírodní představení, byl to úžasný zážitek. Vůbec se sokolům nedivím, že se jim tady líbí.

article_photoarticle_photoarticle_photo

Na dalších vyhlídkách, Slavenské a na Supím hnízdě, se před námi náhle lesní porost rozevřel a my jen žasli. Zíráme za hranice do Polska. Proto jsme potkali tolik polských turistů, chodí se k nám kochat pohledem na svůj kraj.article_photo

article_photo

Kamenná brána již jen završila zážitky svou jedinečností.

Hlasujte ve finále Blogera roku

Autor: Renata Šindelářová | úterý 23.5.2017 8:00 | karma článku: 16.94 | přečteno: 340x

A půjdu zase

Esoterika se rozrůstá světem, a tak jsem se jednoho dne rozhodla, že půjdu s dobou a přihlásila jsem se v rámci zachování duševního zdraví na jógu. Potřebuji si po celém dni také trochu odpočinout...

3.12.2017 v 8:09 | Karma článku: 11.34 | Přečteno: 500 | Diskuse

Podzimní náladička

Měděnec na úpatí Krušných hor v jednom z podzimních dní a nádherný výhled z Mědníku. Romantická podívaná, když do mlhy načechrané větrem zasvítí slunce...

12.11.2017 v 8:10 | Karma článku: 22.38 | Přečteno: 339 | Diskuse

Řídím. Uhněte!

Řidičák mám už 20 let, ale kilometrů jsem najezdila asi tolik, co zvládne divočejší dítě na koloběžce. Takže když se ukázalo, že ve svém novém zaměstnání budu muset řídit služební vozidlo, jásala jsem jak vegetarián nad bůčkem.

5.11.2017 v 14:10 | Karma článku: 16.74 | Přečteno: 690 | Diskuse

Čeho jsem neschopná

Ideální dovolenou si představuju jako lehátko na nádherné pláži obklopené mrazáky se zmrzlinou. Ve skutečnosti se trmácím s báglem na zádech tou nejsložitější ferratovou cestou dobývat nějakou horu.

27.10.2017 v 16:08 | Karma článku: 12.22 | Přečteno: 348 | Diskuse

Další články z rubriky Fotoblogy

Jan Pražák

Nekoukej mi na prsa

Šmírovat dámám poprsí se v žádném případě nesluší a nepatří. A vůbec mě neomlouvá ani to, že jsem tak činil z pořádné výšky věže staré radnice na třeboňském Masarykovu náměstí.

23.4.2018 v 16:25 | Karma článku: 19.22 | Přečteno: 1220 | Diskuse

Jaromír Šiša

Orlické hory a jejich pozoruhodní obyvatelé. Fotoreportáž.

Oblast hor tvoří hranici s Polskem. Překročením Orlice lze řeku objet z obou stran, což ocení pohodáři a rodiny s dětmi. Náročnější turisté zase vyhledají hřebenový přechod či přejezd. Užije si každý, včetně vyhledávačů pevnosti.

23.4.2018 v 9:06 | Karma článku: 39.76 | Přečteno: 1178 | Diskuse

Jaroslav Chudáček

Blatouchy

V Nizozemsku, stejně jako v Česku, se v posledních dnech výrazně oteplilo. A tak rychle rozkvetlo hodně květin, keřů a stromů. Dnes, v Den Země tu bylo krásné počasí.

22.4.2018 v 20:00 | Karma článku: 16.37 | Přečteno: 237 | Diskuse

Klára Tůmová

Běloušové v měsíční krajině

Ještě na přelomu podzimu a zimy jsme tu běhali po louce. A jen co pozimní bahýnko vyschlo, můžeme se "obdivovat" dalšímu důkazu, že časy se mění. (Známá místa 100x jinak popětatřicáté. I když tentokrát bych je nepoznala!)

22.4.2018 v 9:45 | Karma článku: 9.03 | Přečteno: 171 | Diskuse

Martina Mičková

Je libo krokodýlí polévku nebo plněné šneky?

Kromě červíků nabízeli i chilli točenou zmrzlinu. Na některé speciality jsem měla žaludek, jiné jsem pouze zaregistrovala. Z mého pohledu se jednalo hlavně o pastvu pro oči.

21.4.2018 v 23:39 | Karma článku: 9.08 | Přečteno: 246 | Diskuse

Tvůrčí psaní, fotografování, meditace, sport a humor, to jsou atomy mého těla. Bity svého webu shromažďuji na www.literarnistrom.cz, ev. na oblíbeném ksichtovníku.